הרמת חזה – כל המידע שצריך לדעת!

לאורך השנים, מבנה, עיצוב ומיקום החזה משתנה מכוח האינרציה, שינויים במשקל הגוף, הריון והנקה. עבור נשים שמעוניינות לשפר ולשדרג את המראה עומדת האפשרות של הרמת חזה. ההליך מצריך פגישת ייעוץ עם המנתח, הכנה מוקדמת לניתוח והיערכות לתקופת ההחלמה.
אישה אחרי הרמת חזה
משך הטיפול -
בין שעה וחצי לארבע שעות
טווח מחירים -
26,000 – 15,000 ₪
זמן החלמה -
שבוע עד חזרה לשגרה
סוג הטיפול -
הרדמה מלאה

מתי עושים הרמת חזה

הרמת חזה ניתן לשלב עם הליך כירורגי נוסף כמו הקטנת חזה או הגדלת חזה. הצורך בהרמת חזה נובע ממספר סיבות אך הוא בעיקר כיוון שהחזה מאבד מהגמישות והמוצקות שלו.

  • משקל גוף – כאשר ישנם שינויים מהותיים במשקל הגוף, עור השד עלול להימתח ולאבד מהגמישות שלו. 
  • אינרציה – כוח המשיכה באופן בלתי נמנע גורם לרצועות שבשדיים להימתח וזה גורם לצניחה של השד. באמצעות הרמת חזה ניתן להעלות את המיקום של הפטמות והארולה ולגרום לחזה להיראות פחות נפול. 
  • הריון והנקה – במהלך תקופת ההיריון, רצועות השד נמתחות וגורמות לחזה להיראות נפול. אצל נשים שמניקות התופעה אפילו יותר בולטת והצניחה של החזה מאוד קיצונית. נשים בוחרות לעשות הרמת חזה רק לאחר שיודעות שסיימו עם כל ההריונות כיוון שכל הריון נוסף יכול למתוח את הרצועות שנית ולבטל את התוצאה של הניתוח. 

כדאי לשקול לעבור את הניתוח כאשר החזה מאבד מהנפח ומהצורה שלו או כאשר הפטמות כבר לא נמצאות במיקום נכון וסימטרי. הארולה גם היא צריכה להיות פרופורציונלית והניתוח יכול לסייע במיקום החזה כך שהשדיים יהיו ממוקמים באופן סימטרי.

הרמת חזה  – פגישת הייעוץ

על מנת לעבור ניתוח הרמת חזה, יש לקבוע פגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי. בפגישה זו המנתח יסקור את ההיסטוריה הרפואית של המטופלת ויבקש לקבל מידע מקיף ונרחב על המצב הבריאותי הנוכחי של המטופלת על מנת לקבוע האם היא כשירה לעבור את הניתוח. המנתח חייב לדעת האם יש היסטוריה במשפחה של סרטן השד והוא אף יבקש מהמטופלת לבצע בדיקת ממוגרפיה או ביופסיות שד טרם הניתוח. עליו לדעת על כל ניתוח שהמטופלת עברה ועל תרופות קבועות שהיא נוטלת. במהלך פגישת הייעוץ, הרופא יבצע בדיקה פיזית של החזה ויבחן את מצב העור וגמישותו. עליו להיות בטוח שהעור יוכל לתמוך בתוצאות של ניתוחי הרמת חזה. זה המקום שבו גם ייעשה תיאום ציפיות. המטופלת תקבל מידע בנוגע לתוצאות האפשריות של הניתוח ובנוגע לסיכונים ותופעות הלוואי שעלולים להופיע בזמן ולאחר הניתוח. בהתאם לתוצאות הפגישה, המנתח ייקבע את אופי הניתוח – יכול להיות שימליץ למשל לבצע הרמת חזה ללא שתל וזאת בהתאם למטרת הניתוח.

הכנה לניתוח

הזמן שעובר מפגישת הייעוץ הראשונית עד למועד הניתוח מאפשר למטופלת לבצע ממוגרפיה נוספת וזאת על מנת שתהיה למנתח אינדיקציה של שינויים שנוצרו ברקמת השד. מטופלות מתבקשות שלא לעשן לפני ניתוח הרמת חזה כיוון שזה מאט את זרימת הדם ומעכב את תהליך הריפוי. נטילת תרופות שעלולות להגביר את הדימום כמו אספירין או נוגדי דלקת אסורה בהחלט. המטופלת צריכה להיערך לזמן שאחרי הניתוח – לדאוג שיהיה מי שיסיע אותה הבית לאחר הניתוח, מישהו שילווה אותה בימים הראשונים שלאחר הניתוח ושיוכל לסייע לה בפעילות בסיסיות כמו מקלחת, הליכה לשירותים ותזונה.

הרמת חזה

תופעות לוואי בניתוח הרמת חזה

כיוון שמדובר בהליך כירורגי ישנם סיכונים שמתלווים לכל ניתוח כמו תופעות לוואי שקשורות להרדמה הכללית אך ישנן תופעות שייחודיות לניתוחי הרמת חזה.

  • שינוי בתחושה  – אצל מרבית הנשים, התחושה בפטמות לא קיימת לאחר הניתוח, אך היא אמורה לחזור לאחר מספר שבועות. עם זאת, ישנם מקרים בהם התחושה נעלמת לחלוטין ואז לא ניתן לקבל גירוי מיני מהן כמו בעבר.
  • צלקות – ההופעה של צלקות לאחר הניתוח היא חלק בלתי נפרד מההליך אבל כמעט ולא ניתן להבחין בהן לאחר כשנתיים ממועד הניתוח. את הצלקות לא ניתן לרוב לראות כאשר לובשים חזייה או בגד ים אך ישנם מקרים בהם הצלקת לא נרפאת כראוי ואז היא עבה וניתן להבחין בה בקלות.
  • אי סימטריה – במרבית מן המקרים ניתן לתקן אי סימטריה באמצעות הניתוח אך לעיתים כתוצאה מהשינויים המתרחשים בזמן תהליך הריפוי מהניתוח, אי הסימטריה דווקא נשמרת. 
  • אובדן הפטמה – במהלך הניתוח, במקרים נדירים, אספקת הדם לאזור הפטמה והארולה יכולה להיפסק. התוצאה של כך היא פגיעה ברקמות השד ואובדן מלא או חלקי של הפטמה.
  • הנקה – לאחר הניתוח, ישנן נשים שחוות קושי בייצור חלב

כמה עולה הרמת חזה?

לכל ניתוח הרמת חזה מחיר שונה וישנם כמה סעיפים שקובעים את העלות הסופית. אחד מהפרמטרים שקובעים את עלות הניתוח היא מידת המומחיות והותק של הרופא המנתח. רופא בעל ניסיון רב יותר יעלה יותר מרופא שעוסק מעט שנים בתחום. מורכבות המקרה גם היא יכולה להשפיע על עלות הניתוח. לפרוצדורה שכוללת שתלים מסיליקון וגם הרמת חזה מחיר שונה מהליך שמבוצע ללא החדרת שתלים. מחיר שתלים מסיליקון משתנה גם הוא בהתאם לסוג השתל. שתלים אנטומיים למשל יעלו יותר משתלים עגולים.

ניתוח הרמת חזה מחיר

המחיר של ניתוח הרמת חזה נע בין 15 אלף ש"ח ל 26 אלף ש"ח

הרמת חזה עם שתל מחיר

המחיר של ניתוח הרמת חזה עם שתל נע בין 15 אלף ש"ח ל 26 אלף ש"ח

הרמת חזה ללא צלקת מחיר

המחיר של ניתוח הרמת חזה ללא צלקת נע בין 15 אלף ש"ח ל 26 אלף ש"ח

איזה תופעות לוואי יש לניתוח הרמת חזה

בין תופעות הלוואי אפשר למצוא : שינוי בתחושה, צלקות, אי סימטריה, אובדן הפיטמה וקשיים ביצור חלב

איך מתבצע ניתוח הרמת חזה

הסוגים השונים של ניתוחי הרמת חזה הם – עם או בלי שתל אנטומי פנימי, הרמה המלווה בהגדלה או הרמת חזה המלווה דווקא בהקטנה.
הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

הרמת חזה

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

החודש בלבד

מחיר מיוחד ללקוחות אסתטיקו בהזרקת חומצה היאלורנית!

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?