הרמת ריסים – שדרוג המראה של העיניים

מריחת מסקרה על הריסים יכולה לשדרג את המראה של העיניים, אך לעיתים נדרשת פעולה נוספת על מנת להעניק לפנים את המראה המבוקש. הדבקה של תוספת ריסים יכולה לעזור אך הרמת ריסים היא הדרך הטובה ביותר לשמר את המראה הצעיר והאסתטי של העיניים.
הרמת ריסים

למה לעשות הרמת ריסים

אצל נשים רבות, לא ניתן לראות את האורך האמיתי של הריסים כיוון שצורתן משתנה לאורך השנים. המנח הטבעי של הריסים שלנו הוא לאו דווקא ארוך ומתוח אך ניתן לשנות זאת באמצעות הרמת ריסים שימתחו אותם מהבסיס ועד לקצה שלהם.
התהליך מאפשר מראה פנים צעיר ויפה יותר.
הטיפול חייב כמובן להתבצע על ידי איש מקצוע שקיבל את ההכשרה המתאימה והוא אינו מתאים למטופלות בהיריון או שעוד לא עברו שלושה חודשים מניתוח שעברו בעיניים.

מה הליך הרמת ריסים כולל?

הטיפול מתחיל בהתייעצות מול איש מקצוע על מנת לעשות תיאום ציפיות ולהבין באילו סוג ריסים המטופלת מעוניינת. בהתאם למטרות שהמטופלת מציגה, אופי הטיפול ומידת העיצוב של הריסים ייקבע. הליך הרמת ריסים מתחיל בניקוי יסודי של העיניים והנחה של מוט סיליקון על העפעפיים. הריסים הטבעיים של המטופלת מחוברים לאותו המוט עם דבק מיוחד על מנת שיהיה ניתן לכוון אותן למקום הרצוי. לאחר שמוודאים כי המנח נמצא במקום הנכון, מורחים קרם הרמה על מנת שהריסים יוכלו להתהוות על המחט ואז קרם הגדרה שיגדיר ויקבע את הצורה של הריסים. כל התהליך לוקח עד שעה וישנים מקרים בהם המטופלת מתבקשת להגיע כיומיים לאחר הטיפול על מנת לוודא שלא מתפתחת תגובה אלרגית.

הרמת ריסים

כמה זמן זה מחזיק ואיך שומרים על התוצאות?

הליך הרמת ריסים לרוב מחזיק כחודש – חודש וחצי לאחר הטיפול וזאת בהתאם לקצב צמיחת הריסים של המטופלת. המטופלת מקבלת הנחיות שיש להקפיד עליהן כמו אי מריחת מסקרה על הריסים למשך יומיים בתום הטיפול,  הימנעות מפעילות ספורטיבית שעלולה להגביר את ייצור הזיעה והימנעות ממגע בריסים או הרטבה שלהן למשך יום. חשוב מאוד להקפיד על הנהלים שלאחר הטיפול כיוון שהם יבטיחו את הצלחתו. ישנם מוצרים כמו שמן ריסים שמומלץ להשתמש בהם לאחר טיפול הרמת ריסים על מנת לשמור על איכות תוצאות הטיפול. כיומיים לאחר הטיפול מומלץ להבריש את הריסים באמצעות מברשת מיוחד ולמרוח סרום (ניתן להחליף את הסרום בשמן קוקוס). אפשר כמובן גם לחזור ולמרוח מסקרה על הריסים אך חשוב שהמסקרה לא תהיה אטומה למים כיוון שהיא מייבשת את הריסים ויכולה לגרום לשבירתם.

האם יש סיכונים?

כמו בכל פרוצדורה רפואית, גם להליך הרמת ריסים יש סיכונים אבל הוא נחשב למאוד בטוח. תגובה אלרגית בעור ובעיניים יכולה להופיע כתוצאה מחשיפה לחומרים הכימיקלים בהם משתמשים. כאשר מניחים את הכימיקלים הללו על הריסים למשך זמן יותר ממה שנדרש, הם עלולים לגרום נזק לריסים. כאשר מבצעים הרמת ריסים אפשר גם להשתמש בגוונים והצבע שבו משתמשים גם עלול לגרום לגירוי של העור. מתופעות אלה ניתן להימנע כאשר בוחרים באיש המקצוע המתאים שיידע לשאול את השאלות הנכונות לפני הטיפול ויוודא שניתן לבצע אותו.

הרמה מול תוספות

תוספות ריסים היו בעבר הדרך הכי פופולארית לגרום למראה של ריסים מלאים יותר. הטיפול כולל חיבור של ריסים סינתטיים לריסים הטבעיים באמצעות דבק מיוחד. הריסים הסינתטיים כוללים כ – 120 ריסים לכל עין וניתן באמצעותם אף לשנות את הצורה של העין. טכניקה זו אמנם מחזיקה כחודש אך היא דורשת לא מעט תחזוקה. הרמת ריסים לעומת זאת מחזיקה זמן רב יותר, הטיפול יותר מהיר והעלות נמוכה יותר. הרמת ריסים איננה פוגעת בריסים הטבעיים לעומת תוספות שיכולות לשבור אותם.

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

הרמת ריסים

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

החודש בלבד

מחיר מיוחד ללקוחות אסתטיקו בהזרקת חומצה היאלורנית!

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?