חומצה היאלורונית באף – כך נמנעים מניתוח

עיצוב מראה הפנים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית באף הוא הליך כירורגי נפוץ. אנשים מבקשים לעבור את ההליך מסיבות שונות, חלקן אסתטיות וחלקן בריאותיות. הזרקת החומצה יכולה ליישר את האף, להעלים בליטות באף, לתקן בעיות בנשימה וכל זאת ללא צורך בניתוח.
חומצה היאלורונית באף

הזרקת חומצה היאלורונית באף 

הליך הזרקת חומצה היאלורונית הוא אינו פולשני והוא כולל הזרקה של חומר מילוי למטרת פיסול אף – שינוי צורתו, שינוי של הנחיריים ואף שינוי של גובה הגשר. ההליך מהווה פתרון חלופי שניתן לבצע במקום ניתוח אף והוא אינו מצריך הרדמה או תהליך החלמה ארוך. חומצה היאלורונית באף משמשת גם במקרים שבהם רוצים לשנות את הקצה של האף , להפוך אותו לחד יותר או לחילופין דווקא ליותר מעודן. הפרוצדורה נמשכת בין רבע שעה לעשרים דקות אלא אם מורחים קרם שמטרתו להקהות את הכאב שעלול להופיע בזמן הטיפול. הזמן שלוקח לקרם להתחיל להשפיע הוא בין 10-15 דקות שיש להמתין טרם מזריקים את החומצה.

תהליך הזרקת חומצה היאלורונית באף

הליך הזרקת חומצה היאלורונית באף מלווה כאמור בכאב וישנם מטופלים שחווים תחושת של אי נוחות גם זמן קצר לאחר תום הטיפול. הופעה של שטפי דם והתנפחות של מקום ההזרקה היא חלק בלתי נפרד מהתהליך אך המטופל יכול לחזור לשגרת חייו לאחר כשעה מתום הטיפול. תוצאות הטיפול מחזיקה לפחות חצי שנה כאשר מקפידים להגיע אל המרפאה על מנת לחדש ולמלא את חומר המילוי. התדירות שבה יש לבצע את המילוי משתנה בין מטופלים אך אצל כולם ניתן להבחין בצורך במילוי באופן הדרגתי ולא משהו שקורה בפתאומיות.

הזרקת חומצה היאלורונית באף
הזרקת חומצה היאלורונית באף

מתי זה כדאי? עבור מי זה מיועד?

הזרקה היא הליך שמיועד כפתרון לטווח קצר ולרוב משתמשים בו כאשר יש צורך בתיקון קל באף. בעיות בסינוסים לא ניתן לפתור על ידי הזרקת חומצה היאלורונית באף והיא מצריכה לרוב התערבות כירורגית. עם זאת, ההזרקה כן יכולה למשל לסייע בטיפול של הרחבת דרכי הנשימה באף. חומרי המילוי לא מחזיקים למשך זמן רב וכאשר מזריקים חומרי מילוי באופן קבוע למשך תקופה ארוכה, הדבר אף עלול לגרום להתרחבות של האף כיוון שהרקמות ייראו עבות יותר. דווקא כיוון שתוצאות ההזרקה לא מחזיקות זמן רב, ניתן להשתמש בזה כיתרון. אפשר לבצע הזרקת חומצה היאלורונית באף על מנת לראות כיצד האף ייראה במידה ויוחלט לעבור ניתוח באף שייתן פתרון יותר קבוע. הזרקה יכולה לתקן בליטות וקווי מתאר לא אחידים, לתקן אי סימטריות , ליישר אף עקום, להוסיף גובה ולתקן פגמים שנוצרו בעקבות ניתוח.

יתרונות של הזרקה חומצה היאלורונית באף

טיפול כזה מניב תוצאות שניתן לראות באופן מידי והוא אידיאלית לשימוש במקרים שמדובר בשינוי קל שמעוניינים לעשות כמו מילוי של אזורים עקומים מעט. ישנם לא מעט יתרונות לביצוע הליך כזה. מדובר בהליך שנמשך רק מספר דקות, הוא מבוצע על ידי אנשי מקצוע מומחים שקיבלו הכשרה לבצע את ההליך והתוצאות הן לא קבועות (במידה ולא מרוצים מהתוצאות, לא ממשיכים עם מילוי נוסף). ההליך הוא אינו פולשני ולכן הסיכונים בו מאוד נמוכים, תוצאות הניתוח הן מידיות, נראות טבעיות ואין צלקות. ניתן לבצע את ההליך בכל זמן ביום כיוון שאינו מצריך מנוחה לאחר מכן והוא מאפשר חזרה לשגרה היומיומית. בנוסף, עלות הטיפול גם נמוכה יותר באופן משמעותי מעלות של ניתוח באף.

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

חומצה היאלורונית באף

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

החודש בלבד

מחיר מיוחד ללקוחות אסתטיקו בהזרקת חומצה היאלורנית!

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?