חומצה היאלורונית בשפתיים – מתי זה נעשה ולמי זה מתאים?

אחד הטיפולים הקוסמטיים שניתן שבאמצעותם לשדרג את מראה הפנים הוא הזרקה של חומצה היאלורונית בשפתיים. מדובר בהליך שמעניק לשפתיים מראה מלא וטבעי יותר, הוא מותאם באופן אישי עבור כל מטופל וניתן לבצע אותו בביקור במרפאה המציעה טיפולים קוסמטיים באמצעות חומרי מילוי לשפתיים.
חומצה היאלורונית בשפתיים
משך הטיפול -
עד רבע שעה
טווח מחירים -
900₪ - 2500₪
זמן החלמה -
4-14 ימים
סוג הטיפול -
הזרקה

למי זה מתאים?

על מנת שמטופל יבין האם הליך הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים מתאים לו, ראשית יש לבחון את הסיבות לרצון לעבור הליך זה. הזרקה יכולה לשנות את המראה של הפנים על ידי הגדלת השפתיים ולכן חשוב שיהיו ציפיות ריאליות בנוגע לתוצאות הניתוח. ההזרקה תעניק לשפתיים מראה מלא יותר אך ישנם כמובן יתרונות וחסרונות שחשוב לדון עליהם עם הרופא המטפל לפני שמחליטים לעבור את ההליך. מצבו הבריאותי של המטופל חייב להיות תקין וישנם מספר קריטריונים שהוא נדרש לעמוד בהם על מנת לעבור את ההליך – לא מעשן, לא חולה סכרת, לא חולה במחלת זאבת, לא סובל מבעיות של קרישת דם ולא סובל מזיהום פעיל דרך הפה כמו מחלת ההרפס. במידה והמטופל סבל בעבר ממחלת ההרפס, הוא סובל מאלרגיות כלשהן או נוטל תרופות קבועות (כולל תוספי מזון צמחיים ותרופות ללא מרשם), עליו לדווח זאת לרופא המטפל לפני שמתחילים בהליך. 

חומצה היאלורונית בשפתיים – הליך

הליך הזרקת שומן לשפתיים לוקחת זמן רב כיוון שהיא כוללת גם שאיבה של שומן ממיקום אחר בגוף לפני שניתן להתחיל בתהליך ההזרקה לשפתיים. שלא כמו הזרקת שומן, היתרונות של הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים הוא שמדובר בהליך שמתבצע במשרד של הרופא, הוא לא נמשך זמן רב וניתן לחזור לפעילות שגרת החיים ביציאה מהמרפאה. לפני שמתחילים בהליך, ניתן להחדיר חומר מרדים שיקהה את הכאב או החוסר נוחות בזמן הטיפול. ניתן גם להזריק חומר חוסם עצבים על מנת להקהות לחלוטין את התחושה בשפתיים. ההליך זהה לזריקות שמקבלים בטיפולי שיניים וניתן גם להניח קרח על המקום על מנת לסייע במזעור ההופעה של שטפי דם ונפיחות באזור ההזרקות. את האזורים שבהם מבצעים את ההזרקה, הרופא מסמן ולאחר מכן משתמשים במחטים מאוד דקות על מנת להזריק חומצה היאלורונית לשפתיים. חשוב שלא להפעיל לחץ על השפתיים ולהימנע ממריחת ליפסטיק או כל מוצר שמיועד לשפתיים למשך מספק שעות לאחר הטיפול.  את ההבדל ניתן לראות כבר באופן מידי אך רק לאחר ירידת הנפיחות והיעלמות של שטפי הדם, ניתן יהיה לראות את התוצאות הסופיות של הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים. 

הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים

היתרונות של חומצה היאלורונית בשפתיים

החומצה שמוחדרת לשפתיים שומרת ותומכת בעיצוב של השפתיים. באמצעות הזרקה ניתן לשלוט על נפח השפתיים דרך הקפדה על כמות החומר שמוזרק. את הזריקות אפשר לבצע במספר פעמים במרפאה עד שמגיעים לנפח השפתיים הרצוי וכל בליטה או גוש שעלולים להצטבר בשפתיים ניתן להמיס בקלות. הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים מלווה בפחות הופעה של שטפי דם ונפיחות ביחס לחומרי מילוי אחרים ולמרות שהתוצאות אינן סופיות הן מחזיקות כמה חודשים. הסיכוי להופעה של תגובה אלרגית לאחר ההליך היא לא גבוהה כיוון שמדובר בחומר שכבר קיים בגוף. 

תופעות לוואי של הזרקת חומצה היאלורונית

טיפול הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים יכול לעורר תופעות לוואי שחולפות לאחר מספר ימים. תופעות הלוואי כוללות דימום מהאזור בו בוצעה ההזרקה, התעוררות של מחלת ההרפס בשפתיים, אדמומיות, רגישות ונפיחות. ישנם מקרים בהם תופעות הלוואי של ההזרקה עלולות להיות חמורות יותר ואז יש ליצור קשר באופן מידי עם הרופא המטפל. תופעות לוואי חמורות יכולות להיות אי סימטריה או הופעת גושים בשפתיים, הידבקות והצטלקות.

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

חומצה היאלורונית בשפתיים

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

החודש בלבד

מחיר מיוחד ללקוחות אסתטיקו בהזרקת חומצה היאלורנית!

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?