ניתוח אף – כך תעשו את זה נכון

למרות הפופולריות של ניתוחי האף, מדובר בניתוח לכל דבר, המצריך בדיקה מעמיקה, ידע מספק והתאמה מדויקת לצרכי המטופל. האם באמת נדרשת בניתוח אף החלמה קשה כפי שחושבים, כמה עולה ניתוח אף, איך למצוא מנתחי אף מומלצים ומה ההבדלים בין ניתוח אף לבין פיסול אף? תשובות לכל השאלות במדריך הבא, שמספק את כל המידע שאתם צריכים לדעת ויותר.
אמא ובת עם אף מושלם - גם את יכולה
משך הטיפול -
בין שעה לשעתיים
טווח מחירים -
6,000₪ - 18,000₪
זמן החלמה -
1 - 3 שבועות
סוג הטיפול -
הרדמה מקומית

בשנים האחרונות ניתוח אף הפך לאחד הניתוחים הפופולריים והנפוצים ביותר בעולם ברפואה הפלסטית. אחת הסיבות המרכזיות לכך, היא מיקומו המרכזי של האף בגופנו, מה שהופך אותו לאיבר שמקבל לא מעט תשומת לב.
ברוב המקרים, זה בכלל לא משנה כמה עולה הניתוח: בין אם מדובר בהליך אסתטי או רפואי, הוא מהווה עבור אנשים רבים צעד משמעותי לקראת שיפור המראה החיצוני, העלאת הביטחון העצמי ותחושה כללית נוחה יותר.

נפוץ, פופולרי ומשמעותי – מדוע ניתוח אף הפך למבוקש?

ניתוח אף הוא ניתוח אסתטי, שעוזר ללא מעט מטופלים לפתור בעיה שנמצאת במרכז הפנים, מיקום אסטרטגי למדי. שינוי המראה באמצעות ניתוח אף מסיבות אסתטיות, מאפשר למטופלים ליצור שינוי מוחלט במראה הפנים שלהם.

במילים אחרות, הסיבה המרכזית לפופולריות הרבה של ניתוח אף היא המראה החיצוני. הוא יכול לגרום לנו להרגיש תחושה פנימית נהדרת, או לגרום לנו לחוש מתוסכלים או לא מרוצים.

בחברה המערבית בשנים האחרונות, ניתוח אף הפך לסטנדרטי ומקובל חברתית, בעיקר לאור הצורך בשיפור הדימוי העצמי. לכן הוא גם הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בקרב גברים
אך דבר נוסף שמשפיע על ההחלטה האם לבצע את הניתוח או לא, היא ההחלמה מהניתוח.

אמנם הוא נחשב לניתוח שאינו פשוט לביצוע עבור המנתחים, לאור מורכבות המבנה והצורך בהתאמה מדויקת וללא פשרות של האף למבנה הפנים. לעומת זאת, עבור המטופלים, נדרשת החלמה פחות קשה משחושבים.

חשוב לציין, שמדובר בניתוח אף מדובר בתהליך החלמה לכל דבר. אך עם זאת, מה שמטופלים רבים לא יודעים זה שההחלמה הנדרשת לא ארוכה במיוחד, ואורכת עד 10 ימים ברוב המקרים.

תחושת הכאב שלאחר הניתוח עוברת לרוב עד 48 שעות לאחר הניתוח. בימים שלאחר הניתוח ועד החלמה, מופיעות תופעות לוואי או רגישויות שחולפות בהדרגה לאחר הניתוח.

ומה עם פיסול אף?

רופא מזריק חומצה היאלורונית לאף של מטופלת בתהליך פיסול אף, לא תמיד צריך ניתוח אף

אם אי פעם שמעתם את צירוף המילים ניתוח אף או פיסול אף וחשבתם שהמשמעות זהה לחלוטין, חשוב שתקראו את המידע הרלוונטי הבא.

אולי תופתעו לגלות ישנו הבדל מהותי בין השניים, החל מהסיבות שמבצעים כל אחד מהם ועד לתהליך ההחלמה השונה.

בין השניים יש גם דמיון. הדמיון בא לידי ביטוי בכך ששניהם מבוצעים במטרה לתקן פגמים אסתטיים באף. פיסול אף מתבצע על ידי הזרקה של חומר מילוי, כמו הזרקת חומצה היאלורונית באף, ללא ניתוחים.

פיסול אף מתאים במקרים שבהם מבנה גשר האף גורם למראה שאינו אסתטי, לאור בליטה או שקע באף. את הפגמים הללו ניתן לתקן ללא התערבות בהליך של ניתוח אף, אלא באמצעות הזרקה פשוטה ומהירה.

מקרה נוסף שבו הבחירה בפיסול אף היא עדיפה על פני ניתוח, הינו כאשר בעיניי המטופל התוצאה של ניתוח אף לפני ואחרי הניתוח, אינה מיטבית (במילים אחרות: כשנדרש תיקון פגמים לאחר ניתוח אף).

בתהליך פיסול אף ללא התערבות ניתוחית, משתמשים לרוב בהזרקת חומצה היאלורונית באף. הזרקת החומצה ההילאורנית באף מאפשרת תיקון פגמים נראים לעין, באמצעות הזרקה פשוטה המספקת תוצאה באופן מיידי.

מלבד שימוש בחומצה היאלורונית באף לצורך הפיסול, נעשה שימוש בחומרים נוספים כמו רדיאס, ג'ובדרם ויתר החומרים ממשפחת החומצות ההיאלורוניות.

חשוב לדעת שפיסול אף מציע בהחלט יתרונות משמעותיים, אך ישנו חסרון אחד משמעותי: התוצאה המתקבלת מפיסול אף היא זמנית. בשונה מניתוח אף שמבוצע פעם אחת ומספק תוצאה לכל החיים, פיסול אף דורש תחזוקה בכל מספר שנים, בהתאם לסוג החומר שבאמצעותו התבצע הפיסול.

כמה עולה ניתוח אף?

לא מעט אנשים המעוניינים לבצע ניתוח אף, מגיעים לשלב שבו עליהם לבדוק כמה עולה ניתוח אף ומהי ההוצאה הכלכלית שעליהם לשאת בה ומתחילים להתבלבל מהשוני הקיים בעולם הרפואה.

מה באמת חשוב לדעת, כמה עולה ניתוח אף והאם אתם באמת חייבים לשלם על ניתוח אף מחיר גבוה?

נתחיל מהסוף: מחיר ניתוח אף משתנה בהתאם לפרמטרים שונים; סוג הניתוח, המרפאה שבה תבחרו לבצע את ההליך והרופא המנתח.

מטופלים מסוימים בוחרים לשלם על ניתוח אף מחיר גבוה, כאשר עומדת לנגד עיניהם בחירת מנתח מסוים ומומחה בתחומו, שהם מעוניינים שיבצע את ההליך. ככלל, טווח המחירים של ניתוחי אף עשוי לנוע בין 6,000 ₪ ועד 20,000 ₪, בהתאם לפרמטרים השונים ומורכבות הניתוח.

מטופלים רבים בוחרים לבצע הליך של פיסול אף, כחלופה לביצוע ניתוח. אחת הסיבות העיקריות לכך היא ההחלטה שלא לשלם על ניתוח אף מחיר גבוה, כאשר נלקח בחשבון הצורך בתחזוקה מדי כמה שנים כשבוחרים לבצע פיסול אף.

חלק מקופות החולים מציעות השתתפות בעלות הניתוח; זהו פרמטר נוסף שמומלץ לקחת בחשבון בעת בחירת סוג הניתוח וההחלטה האם לשלם על ניתוח אף מחיר כזה או אחר.

אף מושלם אחרי ניתוח אף

מנתחי אף מומלצים

אין ספק שבעת הבחירה ברופא המנתח, נרצה לבחור ברופא המומחה בתחומו, בעל ניסיון, ידע וההמלצות המתאימות.

כאשר מחפשים מנתחי אף מומלצים לצורך ביצוע ההליך, חשוב לבחור במנתח שיש לו ניסיון והתמחות ספציפית בניתוחי אף ולא ידע כללי בניתוחים פלסטיים למיניהם.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיכולים לעזור לכם לגבש דעה, היא פגישת הייעוץ עם הרופא. בפגישת הייעוץ, מנתח האף אמור לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו; זו ההזדמנות לשאול את כל השאלות, להעלות חששות, התלבטויות ובקשות למידע נוסף שאתם חשים שאתם זקוקים לו.

ישנם לא מעט מנתחי אף מומלצים בתחום הרפואה הפלסטית, אך הדבר החשוב ביותר הוא שתרגישו בידיים טובות. כאשר תהיו בטוחים שהגעתם לרופא בעל ניסיון, ידע רב ומומחה בתחומו, כל ההליך יהפוך נעים הרבה יותר עבורכם.

אם אתם זקוקים לעזרה בבחירת מנתח האף המתאים ביותר עבורכם, ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם – ביחד נתאים את הרופא המטפל שתפור בדיוק למידות שלכם.

כמה עולה ניתוח אף

המחירים של ניתוח אף משתנים בין הרופאים השונים ובין סוגי הניתוחים, ובדרך כלל נעים בין 6,000ש"ח ל20,000 ש"ח
תשאירו לנו פרטים ואנחנו נמצא את הרופא המתאים ביותר בשבילכם במחיר הכי טוב שאפשר

מה ההבדל בין ניתוח אף לפיסול אף

ניתוח אף מאפשר שינוי קבוע בעוד פיסול אף לרוב הוא טיפול זמני.
בנוסף כשמפסלים את האף אין אפשרות להקטין אותו, אלא רק להוסיף נפח בשביל לפסל, בעוד שבניתוח אף אפשר להקטין אותו.

כמה זמן לוקח להחלים מניתוח אף

ההחלמה מניתוח אף לוקחת בין שבוע לשלושה שבועות ותלויה בהרבה גורמים, בכתבה שלנו תוכלו למצוא הסבר רחב ומדוייק יותר

כמה זמן לוקח ניתוח אף

ניתוח אף לוקח לרוב בין שעה לשעתיים

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

ניתוח אף

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

החודש בלבד

מחיר מיוחד ללקוחות אסתטיקו בהזרקת חומצה היאלורנית!

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?