הגדלת חזה – כל מה שחשוב לדעת

ניתוח להגדלת חזה הוא הניתוח הפלסטי השכיח ביותר בתחום הרפואה הפלסטית, בארץ ובעולם. לא מעט נשים חשות במהלך חייהם אי שביעות רצון ממראה החזה שלהן, ופונות לעולם הרפואה הפלסטית במטרה לבצע שינוי אסתטי באמצעות ניתוח. שינוי מראה החזה באמצעות ניתוח פלסטי מבוצע בשיטות שונות, ומאפשר לנשים רבות להנות ממראה חדש ומרענן תוך שמירה על המראה הטבעי. מה חשוב לדעת על הגדלת חזה, מהן השיטות הנפוצות ביותר וכיצד מומלץ להתכונן לתהליך?
הגדלת חזה - מענבים לתפוזים
משך הטיפול -
שעה וחצי בממוצע
טווח מחירים -
18,000₪-30,000₪
זמן החלמה -
שבועיים עד שלושה שבועות
סוג הטיפול -
הרדמה מלאה או חלקית

חזה גדול ושופע – הטיפול הכי נחשק בקרב נשים (וגברים)

ניתוח חזה הינו ניתוח אסתטי, שמאפשר לנשים רבות לשנות את מראה החזה והשדיים שלהן מסיבות שונות. במקרים מסוימים מדובר בצורך לחוש יותר נשית, לשפר את הביטחון והדימוי העצמי. במקרים אחרים, הצורך מגיע מתוך רצון לתקן בתיקון פרופורציות החזה אל מול גודל הגוף או מצבי א-סימטריה שונים.
ניתוח הגדלת חזה הפך לסטנדרטי, פופולרי ומקובל חברתית. הסיבות לכך הן ריבוי הנשים שמבצעות את הניתוח בשנים האחרונות, בחברה המערבית בעיקר. אך הסיבה העיקרית הינה הצורך העומד מאחורי הרצון לבצע את הניתוח והוא שיפור הדימוי העצמי והמראה החיצוני. התוצאה לאחר הניתוח היא שיפור במראה תוך שמירה על מראה טבעי, המביא איתו שיפור בתחושה ובתפיסה העצמית.

ישנם סוגים רבים ושונים של ניתוח חזה, ביניהם ניתוח להקטנת חזה או הרמת חזה, שימוש בשתלים שונים כמו שתלי סיליקון והרשימה עוד ארוכה.
בין כל המבחר הקיים בעולם הרפואה הפלסטית, ההחלטה החשובה ביותר היא לבחור את הרופא הנכון, שידע לעשות את ההתאמה המדויקת עבורך בהתאם לרצונות שלך ולמבנה גופך.

היום ישנן שיטות רבות להגדלת חזה, סוגים שונים של שתלים ודרך הכנסתם לגוף

כל שהרפואה הפלסטית מתפתחת, כך השיטות להגדלת חזה הולכות וגדלות. ישנן שיטות רבות לביצוע הגדלת חזה, כאשר הבחירה לבסוף נקבעת על פי רצון המטופלת ולפי שיקול הדעת של הרופא המנתח.

שתלי סיליקון

השיטה הנפוצה ביותר להגדלת חזה היא באמצעות שימוש בשתלי סיליקון, המאפשרים להגיע למראה טבעי, מעוגל ובמרקם רך כמו החזה הנשי הטבעי.
שתלי הסיליקון המשמשים לניתוח הגדלת חזה מרוכבים משלוש שכבות העוטפות את ג'ל הסיליקון. התוצאה הינה חזה רך למגע המעניק תחושה טבעית.

שתלים אנטומיים

שיטה נוספת, היא באמצעות שימוש בשתלים אנטומיים, המאפשרים לעצב את החזה כך שיתאים לרצונותיה של המטופלת.
השתלים האנטומיים מאפשרים להשיג את התוצאה הרצויה, צורה יציבה של החזה ושיפור המראה האסתטי של החזה הטבעי תוך התאמה אישית לצורת השד.

הגדלת חזה באופן טבעי

ישנה אפשרות נוספת, שהיא הגדלת חזה באופן טבעי, המתבצעת ללא שימוש בחומר חיצוני, אלא באמצעות הזרקת שומן לחזה שנלקח מאזור אחר בגוף.
הגדלת חזה בשומן עצמי מאפשרת לנשים שמעוניינות בכך לבצע הגדלת חזה מינורית ושאינה נראית לעין באופן בולט. יתרון משמעותי של השיטה הינו האפשרות לבצע הגדלת חזה בשיטה שאינה פולשנית. יש האומרים שזהו העתיד של הניתוחים הפלסטיים.

חזה שופע ועומד - האיבר הכי נחשק בגוף

הכנה לניתוח הגדלת חזה: לפני ואחרי

הכנה לפני הניתוח

לפני ביצוע הניתוח, הדבר הראשון שעלייך לעשות הוא לבחור את הרופא המנתח שתרצי שילווה אותך בתהליך. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור רופא שיעניק לך תחושת ביטחון, מענה לכל שאלותייך ויבצע התאמה מדויקת לצרכים שלך ולרצונותייך.
לאחר בחירת הרופא, נקבעת פגישת ייעוץ עמו שבה נבדקת ההתאמה לביצוע הניתוח, אבחון מלא, בדיקת שדיים וקביעת הגודל הרצוי.
לאחר החלק הקליני שכולל את הבדיקות וההתאמות השונות, לרוב תתנהל שיחה עם הרופא המנתח. זו ההזדמנות שלך לשאול כל שאלה שמטרידה אותך: מה קורה במהלך הניתוח, תוך כמה זמן רואים תוצאות רצויות, מה משך ההתאוששות וההחלמה.
השלב האחרון שיהיה עלייך לבצע כהכנה לקראת הניתוח, אלו בדיקות נוספות שהרופא המנתח יפנה אותך אליהן. הבדיקות כוללות לרוב בדיקות דם ובמקרים מסוימים בדיקת ממוגרפיה. בנוסף, תותאם לך חזייה רפואית מותאמת שמיועדת ללבישה לאחר הניתוח, בשלבי ההחלמה.

מה קורה לאחר הניתוח

לאחר הניתוח נדרשת תקופת החלמה. ביום הניתוח, לרוב מתבצעת השגחה של מספר שעות עד יממה, על מנת לוודא שמצב המנותחת תקין וניתן לשחרר אותה אל ביתה.
תקופת ההחלמה הנדרשת לרוב נעה בין שבועיים לשלושה שבועות. במהלך תקופת ההחלמה תדרשי להימנע מהרמת חפצים כבדים, מפעילות ספורטיבית וממגע ישיר עם אזור הניתוח.
כדי להקל מעט על ההחלמה ולהבטיח תוצאות ניתוח מיטביות, לאחר הניתוח נעשה שימוש בחזייה הרפואית שהותאמה לך בתקופת ההכנה לניתוח.
נכון, זה נשמע פחות נוצץ; אך אל תשכחי שלאחר תקופת ההחלמה, תוכלי לראות את השינוי שבו חשקת ובגללו התחלת את התהליך.

מהלך הניתוח: מה קורה בזמן הניתוח עצמו?

ניתוח הגדלת חזה לרוב אורך כשעה עד שעתיים, בהתאם לסוג הניתוח, הגישה הניתוחית והרופא המנתח. ניתוח להגדלת חזה מבוצע בהרדמה מלאה (מלבד הליך הגדלת חזה בשומן עצמי שמבוצע בהרדמה מקומית).
במהלך הניתוח יוחדרו השתלים שנבחרו באמצעות מספר חתכים שיבצע הרופא המנתח. את מיקום ומספר החתכים שיבוצעו את כמובן תדעי מראש, משום שהם נקבעים בפגישות ההכנה לקראת הניתוח תוך תיאום בין המטופלת למנתח. דרך החתכים יוכנסו השתלים, ולאחר קביעת המיקום והכנסתם אל החזה, תבוצע סגירת החתכים וסיום הניתוח.

הגדלת חזה - לפני אחרי

כמה עולה הגדלת חזה?

מעבר לידע הקליני והפרקטי של הליך הניתוח, חשוב לדעת כמה עולה הגדלת חזה.
ראשית, חשוב לדעת שמחיר ניתוח להגדלת חזה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים: סוג הניתוח, המרפאה שבה בחרתם לבצע את הניתוח, מידת הניסיון והמיומנויות של המנתח. משתנה מהותי נוסף הינו מידת המורכבות של הניתוח, בהתאם לסוג השתל הנבחר והגישה הניתוחית.

האם באמת חייבים לשלם על ניתוח הגדלת חזה מחיר גבוה? האם ניתן לשלם על הגדלת חזה מחיר ממוצע ולקבל את התוצאה הרצויה?

ככלל, טווח המחירים הממוצע של ניתוח להגדלת חזה נע בין 18,000 ₪ ל-30,000 ₪.
מטופלות רבות, בוחרות לבצע הליך של הגדלת חזה באופן טבעי. יש לכך מספר סיבות, כאשר בין היתר אחת מהן היא הרצון לשלם סכום מעט יותר נמוך על ההליך ולצמצם את העלויות.
חשוב לדעת: חלק מקופות החולים מעניקות סבסוד עבור ניתוח הגדלת חזה עבור מרפאות ומנתחים מסוימים העומדים בהסדר עמן. האפשרות הזו, עשויה להפחית באופן משמעותי את העלויות.

מנתחים פלסטיים מומלצים להגדלת חזה

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הניתוח הוא הבחירה ברופא. הרופא המנתח יגדיר למעשה את כל התהליך, מתחילתו ועד סופו. לא מעט פרמטרים ישפיעו על בחירת הרופא: האם יעניק מענה לשאלות, לחששות ולהתלבטויות. מהו הידע, הניסיון והמיומנויות של הרופא והאם הוא מצליח לבצע התאמה מדויקת ככל הניתן לרצונות המטופלת.

ישנם לא מעט מנתחים פלסטיים בכלל, ומנתחים המבצעים הגדלת חזה בפרט, לאור הפופולריות הרבה של הניתוח. הדבר החשוב ביותר הוא שתרגישי בידיים טובות. כאשר תדעי שהגעת לרופא בעל ניסיון ומומחה בתחומו, תוכלי להיות שקטה ורגועה שההליך והתוצאה יהיו תואמים לרצונות שלך לחלוטין.
המומחיות שלנו היא למצוא את הרופא המנתח הטוב ביותר עבורך. כזה שיבין, יקשיב ויעניק לך את כל המידע שאת זקוקה לו. אנחנו יודעים כמה ההליך הזה עלול להיות מלחיץ, במקביל לרצון העז לבצע אותו. זו בדיוק הסיבה שאנחנו מבינים כמה חשוב שתהיה התאמה בין המטופלת לבין הרופא הנכון ביותר עבורה.

אם את זקוקה לייעוץ בבחירת מנתח החזה המתאים ביותר עבורך, באפשרותך להשאיר פרטים ואנו נחזור אלייך בהקדם – ביחד נתאים את הרופא המטפל שמתאים לך בדיוק.

כמה עולה הגדלת חזה?

מחיר הגדלת חזה משתנה ותלוי בהרבה גורמים, ביניהם סוג הטיפול, רופא המנתח, ביטוח קופת החולים ועוד, ונע בין 17,000₪ ל-30,000₪. בשביל לקבל פרטים מדויקים יותר היכנסו להמשך הכתבה.

כמה זמן לוקח להחלים מניתוח הגדלת חזה?

יום לאחר הניתוח החזה שלכן יהיה נפוח, עם שטפי דם, ויש סיכוי שגם לא יראה לכן סימטרי. אך אין מה להילחץ מזה כי תקופת ההחלמה נעה בין שבועיים לשלושה כשלאחר מכן החזה יקבל את צורתו הרצויה. תמיד מומלץ להיוועץ עם רופא בתקופת הזמן הזאת ולדאוג שהוא יהיה בבקרה על כך.

איפה מומלץ לעשות ניתוח הגדלת חזה?

ישנם מגוון רופאים בתחום ומגוון שיטות במחירים שונים ותחרותיים. כשפונים לרופא רצוי מאוד לבקש לראות תמונות לפני-אחרי של פציינטיות אחרות כדי לאמוד את איכות העבודה של הרופא. דרכינו תוכלו למצוא את הרופא המתאים עבורכם ועבור השיטה בה אתם רוצים לבצע את הניתוח.

האם אפשר לעשות ניתוח הגדלת חזה ללא הרדמה מלאה?

בהחלט כן, ניתן לבצע ניתוח הגדלת חזה גם ללא הרדמה מלאה. הרבה רופאים מבצעים הרדמה מקומית כך שלא תרגישו כלום גם כשאתן ערות.

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

הגדלת חזה

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

החודש בלבד

מחיר מיוחד ללקוחות אסתטיקו בהזרקת חומצה היאלורנית!

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?