הסרת שיער בשיטת IPL

לא מעט נשים וגברים חולמים להיפטר מהשיער המיותר על גופם. החלום על עור חלק ומראה אסתטי, מציבה את טיפולי הסרת השיער בחזית טיפולי האסתטיקה. אם נודה באמת, שיער גוף מיותר עלול ליצור מבוכה. לעיתים, מיקום השיער שצומח על גופנו עשוי לגרום לתחושת חוסר ביטחון או לחוסר שביעות מהמראה החיצוני. ישנו מגוון רחב של אפשרויות טיפול, כאשר הסרת שיער בשיטת IPL נחשבת לאחת מהשיטות הנפוצות ביותר.
הסרת שיער בשיטת IPL

מפגש בין טכנולוגיה מתקדמת לאסתטיקה

במרוצת השנים, השיטות השונות להסרת שיער הלכו והתקדמו, והשאירו את השיטות המסורתיות מאחור. לא עוד סכין גילוח או שימוש בשעווה שגוזלים לנו לא מעט זמן, טרחה וגורמים לכאב שחוזר על עצמו. את השיטות הללו, החליפה טכנולוגיה מתקדמת שמציעים מכוני הטיפול והקליניקות השונות.
לאור הצורך ההולך וגובר במכשור ובשיטות להסרת שיער, התחום הולך וצובר תאוצה כל הזמן. בעוד השיטות שהיו בשימוש בעבר הותירו מטופלים עם גירוי בעור, צלקות כתוצאה מהגילוח ותחושת אי נעימות, השיטות החדשות מציעות את הפתרונות לכל אלו.
המכשירים החדשניים לצד מטפלים בעלי ניסיון, הפתרונות לטווח הארוך והעלות – מביאים גברים ונשים בישראל ובעולם כולו לבחור בטיפולי הסרת שיער בשיטות השונות. הסרת שיער בשיטת IPL היא אחת מן השיטות המוכרות בתחום, המציעה שימוש בטכנולוגיה משתמשת תוך שילוב עולם האסתטיקה.

הסרת שיער בשיטת IPL – איך זה עובד?

שיטת IPL פועלת באמצעות קרני אור. עוצמת הטיפול ניתנת לשינוי ולהתאמה אישית לכל מטופל ומטופלת, בהתאם לצבע העור, גוון השערה והתוצאה המבוקשת.
ההבדל בין טיפול בשיטת IPL לבין שיטות אחרות, היא מיקוד קרני האור שנשלחות אל השערה. בטיפולים אחרים, כמו לייזר לצורך העניין, קרני האור ממוקדות באופן ספציפי במקום שבו הונח המכשיר. לעומת זאת, בהסרת שיער בשיטת IPL פיזור הקרניים רחב יותר. פיזור הקרניים מתאפשר לאור גמישות קרן הלייזר, תוך התאמה לאזורים השונים בגוף.

יתרונות השיטה

שיטת IPL מאפשרת להיפטר מהשיער המיותר לטווח ארוך, תוך התאמה אישית לכל מטופל ומטופלת. מהן יתרונות השיטה?

  • הסרת שיער בשיטת IPL נחשבת לטכנולוגיה מתקדמת, שנמצאת בחזית טיפולי האסתטיקה לצד טיפולי הסרת שיער טובים ומוכרים אחרים.
  • הטיפול מותאם לנתוני הספציפיים של המטופלים: קצב גידול השערה, צפיפות השיער, צבע העור וגוון השיער.
  • ניתן להתאים את קרני האור במהלך הטיפול, לא רק אל המטופל עצמו, אלא גם לאזורים השונים בגו
  • הסרת שיער בשיטת IPL מונעת את צמיחת השיער בטווח הארוך באמצעות קליטת קרן האור על ידי פיגמנט השערה. במילים אחרות, קרן האור מחממת את זקיק השערה (ליתר דיוק, את כלי הדם המזינים אותו). זקיק השערה מנותק ממקומו ובכך מופסקת צמיחתו.
חלקה ומאושרת אחרי הסרת שיער בשיטת הIPL

חסרונות השיטה

הסרת שיער בשיטת IPL נחשבת ליעילה במיוחד. עם זאת, ישנם מספר חסרונות שמומלץ לקחת בחשבון לפני שמתחילים בתהליך הטיפול.

  • החיסרון המובהק של השיטה, בדומה לשיטות מוכרות אחרות להסרת שיער, היא אי התאמתה לבעלי גוון עור בהיר. במילים אחרות, אם אתם בלונדינים, ג'ינג'ים או חלק מסקאלת הצבעים הבהירה – ככל הנראה לא תתאימו לטיפול הסרת שיער בשיטה זו ותעדיפו טיפול אפילציה.
  • השיטה דורשת מספר טיפולים עד לקבלת תוצאה מיטבית. לאחר מספר טיפולים בודדים ניכר שיפור משמעותי, אך כדי להשלים את התהליך במלואו, יהיה עליכם לבצע מספר טיפולים הנע בין 4-10 טיפולים ברוב המקרים.

היכן מומלץ לבצע הסרת שיער בשיטת IPL?

לפני קבלת ההחלטה של המכון או הקליניקה בהם תרצו לבצע את הטיפול, מומלץ לבדוק את ותק הקליניקה, הניסיון של המטפל או המטפלת שיבצעו את הטיפולים, שיטת הטיפול המקובלת בקליניקה. פרמטר נוסף שחשוב מאוד לקחת בחשבון הוא ההתאמה האישית של הטיפול אליכם.
ההמלצה החשובה ביותר, היא לוודא שאתם מתחילים את תהליך הסרת השיער לצד מטפל שאת סומכים עליו ומרגישים בטוחים בידיו.
כדי להימנע מתופעות לוואי או רגישויות שיצוצו לאחר הטיפול (רגישות בעור, כוויות שטחיות), מומלץ לברר היטב מיהו המטפל, ולערוך בדיקה אודות הידע והניסיון שהוא מציע.
אנחנו מאמינים שכל טיפול באשר הוא, החל מטיפול אסתטי ועד טיפול רפואי, ראוי שיתבצע על הצד הטוב ביותר ובדרך המקצועית ביותר. לכן, אנחנו מבצעים התאמה מדויקת בין המטופלים שלנו לבין המטפלים. המטרה ברורה: קבלת התוצאה האופטימלית והטובה ביותר בסיום התהליך.
אם אתם מעוניינים בייעוץ לצורך בחירת מטפל המומחה בהסרת שיער בשיטת IPL, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

הסרת שיער בשיטת IPL

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?