ניתוח אף לגבר – כל מה שרציתם לדעת

ניתוחים קוסמטיים מסייעים בהעלאת הבטחון העצמי של מטופלים וכך גם ניתוח אף לגבר. ניתוחים אלה שבמהלכם יוצרים לעיתים שינוי פיזי קטן, משפרים את המראה של האף, פותרים בעיות בריאותיות ומעניקים לפנים מראה אסתטי. ניתוח אף משדרג את איכות החיים ומעניק למטופלים התחלה חדשה.
אף מושלם - ניתוח אף לגבר

מתי עושים ניתוח אף?

האופן שבו האף מעוצב משפיע על המראה הכללי של הפנים כיוון שהוא נמצא במרכזו. אנשים שאינם מרוצים מגודל האף, צורתו או מיקומו יכולים לעבור ניתוח אף. באמצעות ניתוחי אף ניתן להסיר גושים על גשר האף, לתקן אי סימטריות ואף לטפל בבעיות בריאותיות. אין הבדל בין ניתוח אף לנשים או ניתוח אף לגברים – ההליך יכול להפוך את האף לקטן יותר, רחב יותר ואף בולט יותר. ניתוח אף לגבר נפוץ כאשר לא מרוצים מהעיצוב של האף בין אם מדובר במאפיינים גנטיים או כתוצאה מתאונה או פציעה שהשאירו בליטה והפכו את המראה ללא אסתטי. 

סוגי ניתוח אף לגברים – אזורי טיפול

ההליך כולל ביצוע חתך על העור שבין הנחיריים או מספר חתכים בין הנחיריים. העור על האף מתכווץ או מתרחב בהתאם לעיצוב החדש ולא נשארות צלקות גלויות. ניתוח אף לגבר מבצעים במספר אזורים:

  • נחיריים – הרחבה או הפחתה של גודל הנחיריים במקרים שבהם קיימת אי סימטריות. בסוף הניתוח נשארות צלקות זעירות שמוסתרות בקפל של הנחיריים.
  • גשר האף – צמצום של העצם או הסחוס אשר גורמים לבליטה בגשר האף. ישנם מקרים שבהם ניתוח אף לגברים אף יכלול שבירה של העצם על מנת לעצב את האף מחדש ולהעניק לו מראה צר יותר.
  • מחיצה – יבוצע כאשר יש סטייה או כיפוף של מחיצת האף. המנתח יישר את האף על ידי מיקום העצם והסחוס במרכז האף.
  • קצה האף – הסרה או עיצוב מחדש של הסחוס שממנו מורכב קצה האף. הליך זה מבוצע על ידי ביצוע חתך באזור שבין הנחיריים.
  • ניתוח רוחבי – ניתוח אף לגבר אשר מבוצע כאשר גודלו של האף אינו פרופורציונלי לשאר הפנים ויש לבצע הקטנה של האף.
לא כולם רוצים אף גדול - ניתוח אף לגבר
לא כולם רוצים אף גדול – ניתוח אף לגבר

הכנה לפני ניתוח אף לגבר

מטופלים שמחליטים על ניתוח אף לגבר צריכים להגיע עם מערכת ציפיות מציאותית. התייעצות עם המנתח לפני הניתוח היא הכרחית כיוון שישנן הנחיות שיש להקפיד עליהן על מנת להעלות את הסיכויים להצלחת הניתוח. המנתח יבקש למשל הימנע מעישון או נטילת אספירין לפני הניתוח. התייעצות עם המנתח הוא גם המקום לקבל את כל המידע אודות ניתוח אף לגברים  – מה קורה ביום הניתוח, סיכונים אפשריים, יתרונות הניתוח וכיצד יש להיערך ליום שאחרי הניתוח.

ניתוח אף לגבר – איך להיערך ליום שאחרי

ניתן לצפות להופעה של שטפי דם, נפיחות וכאבים לאחר ניתוח אף לגבר. בימים הראשונים שלאחר הניתוח, יש להימנע מהתכופפות וקינוח האף שעלולים להגביר את הדימום באף. שטפי דם באזור שמתחת לעיניים גם עלול להופיע וניתן להקל על הכאבים באמצעות שימוש בקומפרסים קרים. על האף יונח סד שיוסר לאחר כעשרה ימים ולאחר מכן ניתן לשוב לשגרת חיים רגילה. בשלב זה כל שטפי הדם אמורים להיעלם אך יכולה להיווצר תחושה של חוסר נוחות אצל אנשים שמרכיבים משקפיים או משתמשים בעדשות מגע. את ההשפעה של ניתוח אף לגבר ניתן לראות באופן מידי אך התוצאות הסופיות יהיו ברורות לאחר מספר חודשים.

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

ניתוח אף לגבר

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

החודש בלבד

מחיר מיוחד ללקוחות אסתטיקו בהזרקת חומצה היאלורנית!

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?