פיסול אף – כל מה שחשוב לדעת

מבנה האף שלנו הוא לרוב גנטי אך ישנן דרכים לשפר את העיצוב שלו כאשר אנחנו לא מרוצים מהאופן שבו הוא נראה. פתרון כירורגי יכול להיות יעיל אך כיום ניתן לעבור הליך פיסול אף שאינו מצריך ניתוח, הרדמה כללית או שהות בבית חולים.
פיסול אף

פיסול וניתוח אף – ההבדלים

בעבר נהוג היה לשנות ולעצב את המבנה של האף רק באמצעות ניתוח אף. על אף התוצאות הקבועות שהיו מתקבלות, יש לזכור כי הניתוח היה מצריך הרדמה כללית וזמן החלמה ארוך שמלווה בכאבים, נפיחות והופעה של שטפי דם. לעומת זאת, הליך פיסול אף נעשה תוך שימוש במחטים קטנות ובחומר מילוי שמוזרק לאף על מנת לשנות ולעצב את הצורה שלו. ההשפעות הן אמנם זמניות אך ניתן גם לתקן אותם במידת הצורך. הליך פיסול אף הוא לא פולשני, מה שהופך אותו בשנים האחרונות למאוד פופולארי בתחום הפרוצדורות הקוסמטיות. עלות הטיפול היא יחסית נמוכה כיוון שחומרי המילוי אינם יקרים והפעולה מתבצעת ביעילות וללא תחושת כאב. את פעולת המילוי ניתן לעשות במקביל גם באזורים אחרים בפנים כמו הסנטר, השפתיים או קו הלסת וזאת על מנת לוודא שמעניקים מראה אסתטי וסימטרי לפנים. 

הליך פיסול אף – העלמת בליטות

באמצעות הליך פיסול אף ניתן לטפל בבעיות של בליטות המופיעות לאורך האף. בעבר על מנת להיפטר בבליטות באף היה צורך בהליך כירורגי אך כיום ניתן להשתמש בחומרי מילוי המכילים חומצה היאלורונית על מנת לפתור את הבעיה. באותם חומרי מילוי משתמשים גם על מנת להוסיף נפח לפנים ולמלא שפתיים. הרעיון של הזרקת חומר מילוי עבור הליך פיסול אף שמטרתו להיפטר מבליטות באף נשמע אולי מוזר אך חומר המילוי מאפשר ליצור קו ישר שיטשטש את הבליטות. כך ניתן יהיה ליצור מראה חדש לאף שישתלב באופן סימטרי עם שאר הפנים.

פיסול אף

למלא ולישר

חומרי המילוי יכולים להיות יעילים גם במקרים של העלמת צלקות על האף כתוצאה מתאונה או הליך כירורגי שנעשה בעבר. החומר ישמש עבור החלקה או מילוי של העור מסביב לצלקת. ניתן גם לבצע הליך פיסול אף על מנת להעניק לגשר אף שטוח, מבנה רחב יותר ולהדגיש את הנוכחות של האף באזור הפנים. במידה ומדובר באף עקום, חומר המילוי יסייע בריכוך זוויות חדות בקשת האף וייצור מראה של אף ישר. רוב סוגי המילוי מחזיקים מספר חודשים ומומלץ להשתמש בהם על מנת לבחון את התוצאות ולהחליט האם מרוצים מהן. לאחר שמגיעים לתוצאה הרצויה, אפשר להשתמש בחומר מילוי עמיד יותר לטובת הליך פיסול אף שיחזיק זמן רב יותר. 

הליך פיסול אף – סיכונים והחלמה

כיוון שלא מדובר בהליך כירורגי, זמן ההחלמה הוא מאוד קצר. הליך פיסול אף מצריך רק הרדמה מקומית והוא נעשה ללא חתכים או תפרים שצריכים להחלים. הופעה של שטפי דם קטנים מופיעים לעיתים באזור ההזרקות וקיימת גם נפיחות שעוברת לאחר מספר ימים. החזרה לשגרה לאחר הליך פיסול אף היא כמעט מיידית ולא מחייבת שמירה על הנחיות קפדניות כמו מנוחה, מנח גבוה של הראש ביחס לחזה, שמירה על תזונה מאוזנת או הימנעות מפעילות גופנית מאומצת. לפני שקובעים תור עבור הליך פיסול אף, חשוב לקבל את כל המידע ולהתייעץ עם מספר רופאי עור. האף הוא אזור מורכב שמלא בכלי דם ודרוש איש מקצוע מומחה שעבר הכשרה מתאימה לבצע את הטיפול. כאשר הליך פיסול אף מתבצע בצורה לא נכונה הוא כלול לגרום לזיהום, סיבוכים של כלי דם, נמק ובמקרים קיצוניים אף לעיוורון.

itay hertzman

איתי הרצמן

כתב מוביל בתחום האסתטיקה והביוטי – מומחה במחקר בתחום הפלסטיקה, הסרות שיער וטיפולי שיניים
לפרופיל הלינקדאין שלי

לקפוץ חזרה לאחד הנושאים

עשוי לעניין אותך גם

שיחת יעוץ חינם

מלאי פרטים או חייגי והיועצים שלנו יחזרו אליך מיד לשיחת יעוץ ללא עלות

פיסול אף

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?

החודש בלבד

מחיר מיוחד ללקוחות אסתטיקו בהזרקת חומצה היאלורנית!

מבצע לזמן מוגבל

רוצה שנחזור אלייך עם כל הפרטים?